top of page
Пошук
  • Фото автораHUMAN

Челендж “Найкраща реклама української мови”

Школярів 3-11 класів запрошують взяти участь у челенджі “Найкраща українська мова”, що направлений на підвищення інтересу до української мови серед молодого покоління. Учасники челенджу мають зняти відеоролик, у якому висвітлять красу української мови та допоможуть своїм одноліткам подивитися на рідну мову по-новому. Конкурс на кращу рекламу триватиме з 1 по 20 січня. Організатором конкурсу є українська освітня компанія “HUMAN Школа” за підтримки ДНУ “ІМЗО” в рамках II Всеукраїнського відкритого марафону з української мови.


Для того, щоб взяти участь, потрібно у період з 1 по 20 січня створити та опублікувати конкурсну творчу роботу, яка відповідатиме умовам челенджу. Учні можуть взяти участь в одній із номінації: відеоролик до 1 хвилини, відеоролик від 1 до 5 хвилин.


Головна вимога до відеоролика полягає у позитивному та ненав’язливому характері реклами. Відеоролики з наявністю агресивної чи насильницької риторики не будуть розглядатися при виборі переможця та призерів. Організатори також зазначають, що якість технічного оснащення, на яке буде знятий відеоролик, не вплине на вибір переможця.


Як подати конкурсну заявку?

  1. Створити конкурсну роботу та додати у кінець відеоролика інтро (завантажити інтро можна за посиланням - https://bit.ly/3qUxORP);

  2. Опублікувати свою роботу у соцмережі чи платформі на вибір (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube). До опису додати хештег #HumanЧелендж2022 та за бажанням коментар про авторську роботу;

  3. Підписатися на один із каналів організаторів: - Youtube-канал “HUMAN Школа” (https://bit.ly/3EtRKQd) - FacebookHUMAN” (https://bit.ly/3EASbZ1)

  4. Заповнити Анкету на участь у челенджі, вказавши посилання на конкурсну роботу. (https://bit.ly/3sCVxrU )


Детальніше про умови участі та Положення про проведення челенджу на сайті змагання: https://www.human.ua/challenge


Як будуть обиратися переможці?


Переможці номінацій будуть обиратися керівництвом компанії “HUMAN” за наступними критеріями:

- Відповідність відеореклами головному завданню челенджу;

- Виконання автором всіх умов конкурсу;

- Оригінальність та креативність ідеї відеоролика;

- Дотримання авторських прав при виконанні творчої роботи.


Які призи отримають переможці?


Номінація “Відеоролик до 1 хвилини”

1 місце - Плівковий фотоапарат

2 місце - Портативний набір для блогінгу

3 місце - Портативний набір для блогінгу


Номінація “Відеоролик від 1 до 5 хвилини”

1 місце - GoPro

2 місце - Плівковий фотоапарат

3 місце - Портативний набір для блогінгу


Переможці будуть оголошені 1 лютого 2022 року на Youtube-каналі HUMAN, де і будуть опубліковані кращі роботи учасників Марафону. Нагородження учасників призами відбудеться до 20 лютого 2022 року.


Українська освітня компанія HUMAN вже вдруге проводить челендж серед молоді, що направлений на пошук та підтримку талановитих школярів. У травні 2021 темою челенджу була “Важливість української мови”, у якому взяло участь 398 конкурсантів.




1 079 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
Пост: Blog2_Post
bottom of page